فرم ها

  • فرم ثبت شکایات F109

    این فرم برای زمانی است که شرکت کننده ای قصد اعلام شکایت (پیرامون موضوعی مشخص) و درخواست رسیدگی به آن را داشته باشد. برای این کار، شرکت کننده فرم فوق را دانلود نموده و پس از تکمیل و تایید آن، از طریق "پروفایل خود/دربخش فراخوان آزمون مهارت ثبت نامی/پیام ها" فرم تکمیل شده را بارگذاری نماید و توضیحات خود را مبنی بر ثبت شکایت درج نماید. ادامه مکاتبات از طریق بخش پیام در فراخوان مربوطه انجام خواهد شد. 
 
  • فرم درخواست رسیدگی مجدد F107

    این فرم برای زمانی است که شرکت کننده ای قصد دارد عملکرد ایشان در آزمون مهارت بررسی مجدد شود. برای این کار، شرکت کننده فرم فوق را دانلود نموده و پس از تکمیل و تایید آن، از طریق "پروفایل خود/دربخش فراخوان آزمون مهارت ثبت نامی/پیام ها" فرم تکمیل شده را بارگذاری نماید و توضیحات خود را مبنی بر درخواست رسیدگی مجدد درج نماید. ادامه مکاتبات از طریق پیامرسان مربوطه انجام خواهد شد. 
 
  • فرم صدور گزارش فردی پس از اقدام اصلاحی F125

    این فرم برای زمانی است که شرکت کننده ای متوجه خطای خود در آزمون شده قصد دارد عملکرد ایشان در آزمون مهارت بررسی مجدد شود. برای این کار، شرکت کننده فرم فوق را دانلود نموده و پس از تکمیل و تایید آن، از طریق "پروفایل خود/دربخش فراخوان آزمون مهارت ثبت نامی/پیام ها" فرم تکمیل شده را بارگذاری نماید و توضیحات خود را مبنی بر درخواست رسیدگی مجدد درج نماید. ادامه مکاتبات از طریق بخش پیام در فراخوان مربوطه انجام خواهد شد.